Skala har i samarbeid med Alfa Laval utviklet et nytt og spennende partnerkonsept for våre kunder i meieri- og drikkevareindustrien. Som In-house Service Partner vil teknisk personell hos kunden få kostnadsfri opplæring og autorisasjon for vedlikehold og service på originale Alfa Laval komponenter.
Godt vedlikehold betyr lengre driftstid, reduksjon av ikke-planlagt nedstegninger, lengre levetid på utstyr, og økt lønnsomhet. Samtidig har det blitt stadig viktigere å kunne dokumentere at service er utført av personell med riktig kompetanse, samt at vedlikeholdsdeler av godkjent kvalitet har blitt brukt. Teknisk personell får kostnadsfri kursing og autorisasjon innen daglig vedlikehold og service, samt kompetanse for å utføre service på komponenter og tankutrustning, inkludert ventil- og pumpeservice. Kursingen avholdes på kundens eget anlegg, og vil bli tildelt et sertifikat som dokumenterer gjennomført opplæring. Kunder som inngår en slik partneravtale får en trygghet på at service på deres Alfa Laval utstyr er utført av teknisk kvalifisert personell.
Firma: |
Kontaktperson: |
Diplom Is |
Christian Meyer |
TINE Oslo |
Roy Kjetil Håkelien |
TINE Harstad |
Vegar Aspen |
TINE Sømna |
Remi Skråvik-Tuven |
TINE Storsteinnes |
Jørn-Andre Hammervold |
Tine Tunga |
Erlend Høen Lein |
Tilbudet er først og fremst rettet mot våre kunder i meieri- og drikkevareindustrien, samt andre kunder som har mye Alfa Laval komponenter i prosessanlegget. Dersom du gjennomfører/ønsker å gjennomføre service på Alfa Laval komponenter ved bruk av egne ansatte, kan en slik avtale være interessant for deg. Avtalen vil omfatte det utstyret som det er naturlig å foreta internt vedlikehold på med eget personell.
Vil du vite mer om In-house Service Partner konseptet, ta kontakt med Skalas komponentansvarlige Owe Barsten på mobil: 928 44 308, eller e-post: owe.barsten@skala.no
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.