Hopp til hovedinnholdet

Logistikkmedarbeider

Vår innkjøp- og logistikkavdeling ønsker seg en ny kollega som kan bistå våre kunder, leverandører og selgere i en hektisk arbeidshverdag. Hensikten med stillingen er å få en effektiv og konkurransedyktig informasjon og vareflyt fra bestillingen gjøres til varen er levert kundene.

Vi tilbyr en spennende stilling og har klare ambisjoner om å digitalisere våre tjenester ytterligere i tiden som kommer. Dette er i første omgang et 1 års engasjement, men det kan åpne seg muligheter for fast stilling. Funksjonen rapporterer til logistikksjef. Arbeidssted i Oslo eller i Trondheim.

Arbeidsoppgaver

  • Ordremottak/skaffing(innkjøp) og direktelevering mot kundeordre og prosjekt
  • Avtale med kunden om eventuelle delleveringer/samleleveranser
  • Oppfølging av innkomne E-handels ordre
  • Purre leverandør
  • Optimalisere innkjøp av skaffevarer
  • Gi tilbakemelding til kunde/selger når vi ikke kan overholde bekreftet leveringstid
  • Bidra til at kunden bestiller flere varelinjer pr gang

Vi ser etter deg som har

  • Utdannelse innen økonomi eller administrasjon.
  • Erfaring fra innkjøp og logistikk og god systemkompetanse (gjerne fra M3)
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk
  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Er selvgående, pliktoppfyllende og initiativrik
  • Fleksibel og god til å samarbeide
  • Serviceminded
  • En god koordinator som takler en hektisk arbeidsdag med mange baller i luften

Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partner i Jobzone, Martin Sletten,
mobil 902 81 016, martin.sletten@jobzone.no

Her er link til stillingsutlysningen på jobzone.no

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPrivacy

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.