13. mars 2020
Norsk matindustri har en svært viktig og samfunnskritisk oppgave. Som leverandør til denne industrien under denne spesielle krisen, ser vi det som svært viktig å bidra til normal drift i matindustrien gjennom våre leveranser og support.
Vi vil derfor legge vekt å ha maksimal beredskap når det gjelder service og teknisk support, og normal tilgjengelighet når det gjelder ordremottak.
Vi vil ha som prioritet å opprettholde normal fremdrift på pågående leveranser og prosjekter. Vår LTLine supporttelefon er tilgjengelig 24/7 for å løse eventuell automasjonsproblemer.
Ettersom vi nå driver mye av virksomheten vår digitalt fra hjemmekontor, oppfordrer vi spesielt at flest mulig henvendelser skjer via følgende e-mail adresser som er direkte knyttet opp mot våre supportsystemer.
Om driften ellers
Skala AS har i tråd med helsemyndighetenes anbefalinger gjennomført en rekke tiltak for å bidra til den store dugnaden vi alle nå er med på for å sikre folkehelsen i Norge. Dette innebærer bla:
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.