Hopp til hovedinnholdet

Skalas virksomhet, tilgjengelighet og beredskap under Koronapandemien

Norsk matindustri har en svært viktig og samfunnskritisk oppgave. Som leverandør til denne industrien under denne spesielle krisen, ser vi det som svært viktig å bidra til normal drift i matindustrien gjennom våre leveranser og support.

Vi vil derfor legge vekt å ha maksimal beredskap når det gjelder service og teknisk support, og normal tilgjengelighet når det gjelder ordremottak. 

Vi vil ha som prioritet å opprettholde normal fremdrift på pågående leveranser og prosjekter. Vår LTLine supporttelefon er tilgjengelig 24/7 for å løse eventuell automasjonsproblemer.

Ettersom vi nå driver mye av virksomheten vår digitalt fra hjemmekontor, oppfordrer vi spesielt at flest mulig henvendelser skjer via følgende e-mail adresser som er direkte knyttet opp mot våre supportsystemer.

  • For tekniske spørsmål og serviceforespørsler, benytt support@skala.no
  • For generelle bestillinger benytt ordre@skala.no eller vår nettbutikk skalanetshop.no for bestilling av driftsutstyr
  • LTLine 24/7 servicetelefon-nummer: 913 74 310

Om driften ellers

Skala AS har i tråd med helsemyndighetenes anbefalinger gjennomført en rekke tiltak for å bidra til den store dugnaden vi alle nå er med på for å sikre folkehelsen i Norge. Dette innebærer bla:

  • Alle som kan jobbe effektivt fra hjemmekontor, gjør dette fra og med fredag 13. mars. I Skala er vi godt tilrettelagt for digital virksomhet og forventer å opprettholde noenlunde normal drift, selv med utstrakt bruk av hjemmekontor.
  • Vi vil ha som prioritet å opprettholde normal fremdrift på pågående leveranser og prosjekter.
  • All reisevirksomhet som ikke er forretningskritisk innstilles
  • Alle interne og eksterne møter gjennomføres digitalt. Møter som anses som forretningskritiske, og ikke kan gjennomføres elektronisk, må risikovurderes i samråd med HMS-leder før de eventuelt gjennomføres. Eventuelle forretningskritiske fysiske møter med kunder/leverandører må alltid skje i nøye samråd med kunden/leverandøren. 
Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPrivacy

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.