Hopp til hovedinnholdet

Rapport fra "hjemmefronten" i Skala

Det er bra trykk på Skalas ordreavdeling nå, med mer kundehenvendelser enn vanlig. Nå sitte de fleste av våre flinke ordremottakere og håndterer alle disse henvendelsene fra hjemmekontor.– I utgangspunktet fungerer dette ganske likt som på jobb. Vi har det vi trenger av utstyr, forteller Hanna Vatnan. Hun har også et godt tips; bruk ordre@skala.no eller skalanetshop.no

Hanna Vatnan har i løpet av noen hektiske dager allerede fått mye god erfaring i å operere fra spisestuebordet. –  I utgangspunktet fungerer dette ganske likt som på jobb, forteller Hanna. –  Vi har det vi trenger av utstyr til å kunne gjøre jobben vår. Et lite savn er det å ikke ha to store og gode skjermer å jobbe med. Uten ekstraskjermen er det litt mer litt tungvint å drive arbeide effektivt.

Høyt kundetrykk
Vi får mer henvendelser en vanlig, men ikke mer enn at vi håndterer dette greit, mener Hanna. – Vi opplever at pågangen varierer en god del – noen dager er det svært mye å gjøre, mens det er mer normalt  andre dager. Dette kan jo ha noe med hvordan situasjonen til våre kunder er – kanskje innkjøperne kun er på jobb annen hver dag, og derfor blir det litt varierende? Vanskelig å si hva som er grunnen, men med tanke på situasjonen vi alle er inne i – er det ganske jevnt og høyt trykk. 

Hygiene og verneutstyr i skuddet
– Ikke overraskende er det mye spørsmål etter desinfiserende midler/Antibac, forteller Hanna. –  Det er også en del spørsmål etter smittevernutstyr. Utover dette er det relativt likt  en hvilket som helst vanlig dag – noen lurer lurer på leveransestatus på bestillinger, mens andre trenger hjelp med å finne riktig produkt. Vi opplever også å få en rekke nye kunder i disse dagene. Det virker som flere er blitt oppmerksom på det vi kan tilby.

Hjelp oss å være effektive!
Vi ber om forståelse for at ting kan bli litt mer tungvint nå enn når vi sitter på kontoret, sier Hanna, som også har noen oppfordringer:

  • Bruk nettbutikken vår for den den er verdt – der får du masse informasjon. Du kan søke i denne uten å være registrert bruker.
  • Ellers kan dere selvsagt bruke mailen som ordre kontoret håndterer – ordre@skala.no – den blir alltid håndtert og svartiden er relativt kort.
  • For at vi skal kunne jobbe effektivt og gi dere den hjelpen dere trenger, raskt – bruk artikkelnumerne våre. Vi har utrolig mange artikler, så for å slippe å gi dere feilaktig informasjon og misforstå hva dere egentlig var på jakt etter, bruk artikkel nr. Disse finner dere for eksempel i nettbutikken vår, eller i katalogen som både ligger digitalt eller som kan sendes til dere (gratis med andre varer).

–  Nå jobber vi på spreng for å kunne hjelpe kundene som normalt – og så langt føler vi at vi klarer dette bra. Vi skal være tilstede og til hjelp for kundene våre i en litt merkelig og krevende tid, avslutter Hanna.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPrivacy

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.