Hopp til hovedinnholdet

Alfa Laval Servicepartner

Skala er utnevnt Autorisert Servicepartner for Alfa Laval. Denne sertifiseringen bekrefter Skalas kompetanse og kapasitet til å gi best mulig service på Alfa Lavals produkter. Det understreker også det nære samarbeidet innen service og support.

Skala sitt samarbeide med Alfa Laval skriver seg helt tilbake fra 1945, og samarbeidet innen service og support i markedet har derfor lenge vært nært og omfattende. I november 2013 ble Skala Prosessteknikk utnevnt til Master Distributør for Alfa Laval i Norge, med ansvar for salg og service av Alfa Lavals hygieniske produkter til mat-, meieri-, drikkevare- og biopharma industrien.

Derfor var det naturlig at da Alfa Laval ønsket å sertifisere sine viktigste servicepartnere, var Skala en av de første som ble valgt ut. Denne sertifiseringen bekrefter Skalas kompetanse og kapasitet til å yte service på Alfa Lavals produkter. Den er også med på å styrke det tette samarbeidet mellom Alfa Laval og Skala innen service og support.

Kompetanse er nøkkelen

– Riktig service innebærer mer enn å reparere når noe går i stykker. Godt vedlikehold betyr lengre driftstid, reduksjon av ikke-planlagte nedstengninger, lengre utstyrslevetid, lavere totale eierkostnader og økt lønnsomhet. Og når noe først går galt, skal vi selvsagt respondere raskt og riktig.

– Riktig kompetanse er forutsetningen for kunne gi kunden den best mulige support i hele produktets levetid, understreker Skalas servicesjef Arild Lauten. 

– Alfa Laval er både dyktige å systematiske når det gjelder å gi vårt servicepersonell inngående produktopplæring og kunnskap om riktige serviceprosedyrer. Dette er en styrke for oss og en trygghet for våre kunder.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPrivacy

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.